مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 اردیبهشت 1394 ساعت 08:152015-04-28ورزشي

در قالب طرح های شهید شوشتری مسابقات فرهنگی ورزشی در فهرج برگزار می شود


مسئول اجرای طرح های شهید شوشتری در مناطق محروم جنوب شرق کشور گفت: مسابقات فرهنگی ورزشی طرح های شهید شوشتری در منطقه سکهور فهرج برگزار می شود.

- علی قطبی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرمان با بیان اینکه طرح های شهید شوشتری در مناطق محروم در قالب مسابقات فرهنگی و ورزشی عشایر و طوایف اجرا می شوند گفت: مناطق جنوب شرق کشور شامل جنوب کرمان، سیستان و بلوچستان و جنوب خراسان جنوبی می شود و در راستای اجرای این برنامه ها روز هشتم اردیبهشت ماه مسابقات فرهنگی و ورزشی را در سکهور فهرج برگزار می کنیم.

وی عنوان کرد: این مسابقات شامل شترسواری، طناب کشی، دو و میدانی، داخل سالن و برنامه های طنز و سرگرمی است و در کنار آن به برنامه هایی چون شهیدشناسی، تبیین و شناخت وهابیت، داعش و فتنه و .

پرداخته می شود.

مسئول اجرای طرح های شهید شوشتری در مناطق محروم جنوب شرق کشور گفت: در اجرای برنامه ها سران طوایف، مسئول محور، دسته های طرح امنیت بسیجیان، آموزش و پرورش، مسئولان بخش و شهرستان همکاری دارند.

انتهای پیام/80017/ب دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در قالب طرح های شهید شوشتری مسابقات فرهنگی ورزشی در فهرج برگزار می شود

در قالب طرح های شهید شوشتری مسابقات فرهنگی ورزشی در فهرج برگزار می شود