مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 اردیبهشت 1394 ساعت 06:502015-04-28سياسي

امام جمعه قروه: طرح تحول سلامت نقطه امیدبخش دولت تدبیر و امید است


طرح تحول نظام سلامت مهمترین نقطه امیدبخش دولت تدبیر و امید برای ملت ایران است، اما هنوز آنگونه که باید به مردم در این ارتباط اطلاع رسانی نشده است.

- حجت الاسلام صفرعلی احیا بعداز ظهر امروز در حاشیه بهره برداری از 5 طرح بهداشتی و درمانی و خدماتی، اظهار داشت: با ابلاغ سیاست های کلان نظام سلامت توسط مقام معظم رهبری، چشم انداز بسیار خوب و روشنی در این عرصه به وجود آمده است.

وی با تقدیر از اینکه این طرح بلافاصله از سوی دست اندرکاران وزارت بهداشت و درمان دولت تدبیر و امید به اجرا درآمد، تصریح کرد: اجرای کامل این طرح منجر به تأمین، حفظ و ارتقای سلامت، افزایش امید به زندگی و همچنین عدالت در سلامت خواهد شد.

امام جمعه قروه، همت و تلاش انجام گرفته برای اجرایی شدن این طرح از سوی دولت و مجلس را ارج نهاد و افزود: زیرساخت های خوبی از نظر سیاستگذاری های کلان نظام سلامت در این طرح تعریف شده است که ثمرات این تلاش و همکاری را امروزه با اجرایی شدن طرح تحول نظام سلامت در کشور شاهد هستیم.

احیا، برخورداری آحاد مردم از خدمات سلامت، صرفنظر از محل زندگی، فاصله از مراکز استانی و سطح درآمدی آنها و قابل تحمل بودن هزینه های درمان و سلامت را دو مصداق اصلی در زمینه توسعه عدالت سلامت درجامعه برشمرد و افزود: این طرح کاری وسیع است که باید در اطلاع رسانی آن ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه قروه: طرح تحول سلامت نقطه امیدبخش دولت تدبیر و امید است

امام جمعه قروه: طرح تحول سلامت نقطه امیدبخش دولت تدبیر و امید است