مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 اردیبهشت 1394 ساعت 06:162015-04-28اقتصادي

برندکُشی یا برندسازی؟/ ثبت 10 قلم کالای اساسی نفت در هاله ای از ابهام


انحلال شرکت معتبر جهانی و تبدیل آن به مدیریت پشتیبانی ساخت و تامین کالا باعث ابهام در سیاست حمایت از ساخت داخل شده و این امر باعث شده که ایده تقویت مبنایی ساخت 10 گروه کالای اساسی صنعت نفت به سرانجام نرسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری دانشجو "، موضوع شناسایی 10 قلم گروه کالایی در صنعت نفت سال گذشته نقل و محافل مسئولان امر بوده به طوری برای حمایت از سازندگان داخلی وزارت نفت دستور دادند که این کالاها شناسایی و در شرکت پشتیبان نفت و تهیه کالای نفت به ثبت برسد.

براساس این گزارش، بیژن زنگنه در خصوص برنامه مــورد نظر برای تولید 10قلم خانواده کالاهای نفتی، گفته بود که به دنبال اجرای این پروژه هســتیم که تواند به توسعه فناوری کشور کمک کند اگر این امر مهم اتفاق بیفتد حرف اول را در صنعت نفت و تجهیزات منطقه خواهیم زد.

طبق این گزارش برای شناسایی این گروه کالایی مناقصهایی نیز برگزار شد اما اکنون این سوال پیش می آید چرا همواره موانعی برسرراه تولیدکنندگان داخلی ایجاد می شود و ایده ای که طراحی می شود به مرحله اجرایی نرسیده در نطفه خفه می شود.

سازندگان در انتظار شفاف سازی بهرام بارانی، عضو انجمن سازندگان تجهیزات صنعت نفت با اشاره به انحلال شرکت پشتیبانی ساخت و تهیه کالای نفت تهران، اظهار داشت: انحلال این شرکت و تبدیل آن به مدیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برندکُشی یا برندسازی؟/ ثبت 10 قلم کالای اساسی نفت در هاله ای از ابهام

برندکُشی یا برندسازی؟/ ثبت 10 قلم کالای اساسی نفت در هاله ای از ابهام