مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 اردیبهشت 1394 ساعت 05:052015-04-28پزشكي

فرمانده سپاه عسلویه خبر داد اجرای 30 ویژه برنامه هفته سلامت توسط سپاه عسلویه


فرمانده سپاه عسلویه از اجرای 30 ویژه برنامه هفته سلامت توسط سپاه عسلویه خبر داد.

- " از عسلویه، خلیل رفعتی شامگاه دوشنبه در آیین برنامه های هفته سلامت در عسلویه اظهار داشت: سلامت در زندگی آحاد جامعه و بسیار موثر است و توجه به حوزه بهداشت و درمان امری بسیار ضروری در جامعه امروزی محسوب می شود.

وی به اهمیت انسان سالم اشاره کرد و افزود: یک انسان سالم می تواند در شکل گیری و قالب بندی جامعه سالم نقش موثری داشته باشد و تعیین هفته ای به نام سلامت موجبات توجه بیشتر به این حوزه مهم شده است.

فرمانده سپاه شهرستان عسلویه با بیان اینکه هرچند بحث سلامت، بهداشت و ایمنی باید در تمام فصول سال در رأس امور قرار گیرد منتهی این هفته بهانه ای برای جلب مشارکت و همکاری دستگاه های مرتبط با سلامت مردم است تصریح کرد: فرهنگ سازی و ارتقاء سلامت مردم و تاکید بر اصلاح روش های زندگی به ویژه با موضوع شعار سال، جلب مشارکت مردم و همکاری عمومی در حوزه بهداشت و سلامت از مواردی است که در هفته سلامت مورد توجه قرار می گیرد.

وی گفت: سپاه عسلویه با رده های تحت امر آمادگی هرگونه همکاری برای ارتقاء سلامت و بهداشت مردم را با دستگاه های مرتبط دارد و امیدواریم که خداوند کمک کند تا در پیشبرد برنامه های خود موفق باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرمانده سپاه عسلویه خبر داد اجرای 30 ویژه برنامه هفته سلامت توسط سپاه عسلویه

فرمانده سپاه عسلویه خبر داد اجرای 30 ویژه برنامه هفته سلامت توسط سپاه عسلویه