مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 اردیبهشت 1394 ساعت 01:252015-04-27بين الملل

عضو ارشد انصارالله یمن:متجاوزان سعودی هرگز به اهداف خود نخواهند رسید


متجاوزان سعودی قادر به محقق کردن اهداف خود در یمن نیستند.

محمد البخیتی در گفتگو با شبکه تلویزیونی المنار از صنعا درباره اهداف تجاوز عربستان سعودی به یمن گفت: عربستان سعودی با استفاده از توجیهات بی پایه و اساس برای تجاوز خود به یمن استفاده کرد و زمانی که از پایان یافتن این توجیهات در یمن خبر داد ولی به تجاوز خود ادامه می دهد.

سخنگوی عملیات موسوم به طوفان قاطعیت اعلام کرد این عملیات به اهداف خود رسیده و هر گونه تهدیدی را در یمن که برای عربستان و کشورهای عرب خلیج فارس باشد از بین برده است.

در حال حاضر این پرسش مطرح است که چرا سعودی ها به تجاوز خود در یمن ادامه می دهند و شهروندان یمنی را به قتل می رسانند؟ اقدامات سعودی ها نشان می دهد که سعودی ها آشفته هستند و تجاوز آنان به یمن هیچ مشروعیتی ندارد.

همچنین سعودی ها می گویند که این جنگ برای وادار کردن حوثی ها برای گفتگو بر ملت یمن تحمیل شده و این ادعای سعودی ها دروغ بزرگ است.

قبل از این که تجاوز علیه یمن آغاز شود این گفتگوها وجود داشت و پیشرفت زیادی در گفتگوها رخ داده بود و همان طور که جمال بن عمر فرستاده سابق سازمان ملل در امور یمن گفته بود نزدیک بود که به توافق برسیم ولی زمانی که این تجاوز آغاز شد، گفتگوها نیز قطع شد و جمال بن عمر از یمن رفت و به دلیل ادامه تجاوز هوایی، وی نتوانست ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عضو ارشد انصارالله یمن:متجاوزان سعودی هرگز به اهداف خود نخواهند رسید

عضو ارشد انصارالله یمن:متجاوزان سعودی هرگز به اهداف خود نخواهند رسید