مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 اردیبهشت 1394 ساعت 01:202015-04-27سياسي

تشکیک وزارت کشور درباره عذرخواهی وزیر از مجلس


به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور در پی بازتاب های متفاوت حضور وزیر کشور در جلسه روز گذشته مجلس شورای اسلامی، مرکز اطلاع رسانی و امور بین الملل وزارت کشور با صدور اطلاعیه ای به روشنگری در این خصوص پرداخت.

بنا بر این گزارش متن کامل این اطلاعیه به این شرح است:اظهارات وزیر کشور در مجلس شورای اسلامی درباره پول های کثیف بازتاب های متفاوتی در رسانه ها به دنبال داشت که به منظور تنویر افکار عمومی ذکر برخی نکات ضروری است:1-چنانچه دغدغه و نگرانی طرح شده در تمام مطالب بیان شده از سوی وزیر کشور در خصوص این موضوع از جمله در جمع رؤسای پلیس مبارزه با مواد مخدر و دیگر مصاحبه ها را عیناً کنار هم قرار دهیم، بیانگر تلاش دکتر رحمانی فضلی در تبیین اصل خطر وجود پول های کثیف و احتمال ورود آن به حوزه های مختلف از جمله اجتماعی و اقتصادی و بیان نگرانی از تسری آن به عرصه های سیاسی و قدرت است.

2- با تأمل در آمار و اطلاعات مربوط به فعالیت های قاچاق موادمخدر، کالا و ارز و.

توسط شبکه های فعال این حوزه در سطح بین المللی، منطقه ای و داخلی، واضح است که این امر تهدیدی جدی، انکارناپذیر و غیرقابل اغماض بوده و خطر آن را باید جدی پنداشت.

3- مبارزه با پولشویی با توجه به میزان، تنوع فعالیت های غیرقانونی و قاچاق در حوزه های مختلف و منابع مالی حاصل از فعالیتهای ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیک وزارت کشور درباره عذرخواهی وزیر از مجلس

تشکیک وزارت کشور درباره عذرخواهی وزیر از مجلس