مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 اردیبهشت 1394 ساعت 22:452015-04-27سياسي

فرماندار چرام: کیفیت نان در چرام مطلوب نیست


کیفیت نان در چرام مطلوب نیست، بنابراین باید همه مسئولانه و متعهدانه عمل کرده و گندم خوبی تحویل داده که در انتها نان با کیفیتی تحویل بگیریم.

- " از چرام، ابراهیم فتاح پور عصر امروز در نشست شورای غلات شهرستان چرام با بیان اینکه کشاورزی بر گردن همه ما حق دارد به نقش کشاورزی اشاره داشت و اظهار کرد: تحول تمدن از کشاورزی آغاز شد و انسان به وسیله گندم نمک گیر شد و ادامه حیات ما مدیون همین بخش کشاورزی است.

فرماندار چرام ضمن تقدیر و تشکر ویژه از کشاورزانی که یک سال کاری با همه کمبودها برای رسیدن به اقتصاد خودکفایی مدنظر مقام معظم رهبری قدم برداشتند، عنوان داشت: سال گذشته به دلیل کمبود نزولات آسمانی، سال متفاوتی بود ولی خوشبختانه ادامه کار تکمیل شد و بارش های خوبی را داشتیم.

وی با تاکید بر اینکه باید سیکل منطقی طی شده و کمباین و ادوات کشاورزی در اختیار کشاورزان قرار گیرد، خاطرنشان کرد: بر نرخ و تعیین قیمت نظارت شود چرا که سال گذشته گزارش هایی در این خصوص داشتیم، امنیت مهمانانی که به عنوان راننده کمباین شهرستان ورود پیدا می کنند مورد توجه قرار گیرد و جاهایی که گسل ها و مسیرهای خطرناکی هست آنان را مجبور به رفتن نکنیم.

این مسئول ضمن ابراز خرسندی از اینکه سوخت مورد نیاز کشاورزان در چرام تهیه می شود، ابراز کرد: کارهای فرهنگی در کنار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرماندار چرام: کیفیت نان در چرام مطلوب نیست

فرماندار چرام: کیفیت نان در چرام مطلوب نیست