مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 اردیبهشت 1394 ساعت 22:252015-04-27سياسي

تقدیر و تجلیل شورای چهارم نصیر شهر از اعضای ادوار گذشته


امروز بعدازظهر اعضای چهارمین شورای اسلامی شهر نصیر شهر با دعوت از کلیه اعضای ادوار گذشته که در منصب شورای شهر به شهروندان و اهالی نصیر شهر خدمت کرده بودند از انان تجلیل بعمل اوردند - " از غرب استان تهران، امشب اعضای چهارمین شورای اسلامی شهر نصیرشهر با دعوت از کلیه اعضای ادوار گذشته که در منصب شورای شهر به شهروندان و اهالی نصیر شهر خدمت کرده بودند، از آنها تجلیل به عمل آوردند.

رییس شورای اسلامی شهر نصیرشهر اظهار کرد: به مناسبت فرا رسیدن روز شوراها اعضای شورای شهر تصمیم گرفتن که از عزیزانی که در دورهای گذشته در شورای نصیر شهر به شهروندان خدمت کردند تجلیل به عمل آورند.

مسعود اصغری ادامه داد: از کلیه اعضای سابق چه در شورای روستا و چه در شورای شهر دعوت به عمل آوردیم و از زحمات این عزیزان تشکر و قدردانی کردیم.

وی در ادامه به تاریخچه و چگونگی تشکیل شورای اسلامی شهر اشاره کرد و ادامه داد: تشکیل شوراها به عنوان یکی از برنامه های اصلی انقلاب اسلامی در دوران مبارزه از سوی امام خمینی رهبر کبیر انقلاب عنوان گشت و این موضوع به یکی از خواست های مردم در طول دوران مبارزه تبدیل گردید.

رییس شورای شهر نصیرشهر تصریح کرد:با پیروزی انقلاب اسلامی و تشکیل اولین مجلس خبرگان برای تدوین قانون اساسی و با تلاش پیگیر و مجدانه حضرت آیت الله طالقانی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقدیر و تجلیل شورای چهارم نصیر شهر از اعضای ادوار گذشته

تقدیر و تجلیل شورای چهارم نصیر شهر از اعضای ادوار گذشته