مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 اردیبهشت 1394 ساعت 22:252015-04-27سياسي

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس: استکبارستیزی و عدم ذلت پذیری از اصول انقلاب است


عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: استکبارستیزی و عدم ذلت پذیری از اصول انقلاب است و درگیری با مظهر کفر، خباثت، شرارت و شرک به نام شیطان بزرگ آمریکا به عنوان اصل استکبارستیزی در انقلاب مطرح است.

- " از اصفهان، جواد کریمی قدوسی نماینده مردم مشهد در مجلس امشب در جلسه ای پیرامون تبیین بیانیه لوزان در مسجد الغفور اصفهان به همت انجمن اسلامی بازار برگزار شده بود، به تبیین ابعاد مختلف بیانیه لوزان پرداخت.

وی در ابتدای سخن خود با اشاره به فرمایشی از امام راحل مبنی براینکه چنانچه سرهای مان بالای دار رود و بند بند وجودمان گسسته شود هرگز امان نامه کفر و شرک را امضا نمی کنیم، گفت: استکبارستیزی و عدم ذلت پذیری از اصول انقلاب است و درگیری با مظهر کفر، خباثت، شرارت و شرک به نام شیطان بزرگ آمریکا به عنوان اصل استکبارستیزی در انقلاب مطرح است.

وی با بیان اینکه بیانیه لوزان از ابعاد مختلف قابل بررسی و توجه است، گفت: امتناع دولتمردان و مسئولان دستگاه دیپلماسی از ارائه گزاره برگ ایرانی جای شک و شبهه است.

کریمی قدوسی ادامه داد: در مواجهه با دشمن و استکبار اصل بر بدبینی و عدم اعتماد است، ما همواره موافق مذاکرات بوده و هستیم اما باید این مذاکرات با تکیه بر اقتدار و عزت ملت و نظام همراه باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس: استکبارستیزی و عدم ذلت پذیری از اصول انقلاب است

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس: استکبارستیزی و عدم ذلت پذیری از اصول انقلاب است