مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 اردیبهشت 1394 ساعت 19:252015-04-27سياسي

فرماندار اسفراین: مدیران ادارات هیچ حرکت شائبه داری در زمینه انتخابات انجام ندهند


مدیران ادارات و دستگاه های اجرایی هیچ حرکت شائبه داری در زمینه انتخابات انجام ندهند.

- " از اسفراین، مهدی عابدی عصر امروز در اولین نشست شورای اداری شهرستان اسفراین در سال 94 با قدردانی از تلاش بی وقفه مدیران در سال گذشته و با تبریک هفته گرامیداشت معلم و روز کارگر گفت : سال 1394، سال برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری است به همین منظور همه مدیران باید مراقب و مواظب رفتارشان در این ارتباط باشند.

وی گفت: مدیران دستگاه های اجرایی به هیچ وجه اقدامی انجام ندهند که شائبه حمایت از نامزدهای احتمالی انتخابات را ایجاد کند و این محدودیت و ممنوعیت تا سطح دهیاران روستاها نیز باید به پیش برود و دهیاران روستاها نیز مجاز نیستند در فضاهای انتخاباتی کاندیدای خاص ورود پیدا کنند.

فرماندار اسفراین به پیروزی تیم مذاکره کننده در مذاکرات لوزان اشاره کرد و افزود : این پیروزی در سایه همکاری و همدلی و توجهات و رهنمودهای مقام معظم رهبری تحقق پیدا کرد و در حال حاضر به یک تفاهم کلی رسیده ایم و نگارش محتوا نیز باید به گونه ای عمل شود که منافع کشورمان تامین شود.

نماینده عالی دولت در شهرستان اسفراین در ادامه با تقدیر از خدمات و تلاش های اعضای ستاد خدمات سفر گفت: خوشبختانه شهرستان اسفراین در نوروز امسال و برگزاری مسابقات کشتی با چوخه 14 فر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرماندار اسفراین: مدیران ادارات هیچ حرکت شائبه داری در زمینه انتخابات انجام ندهند

فرماندار اسفراین: مدیران ادارات هیچ حرکت شائبه داری در زمینه انتخابات انجام ندهند