مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 اردیبهشت 1394 ساعت 18:402015-04-27سياسي

انتقاد شدید امام جمعه از اعضای شورای شهر


امام جمعه بردخون از وجود اختلاف و تفرقه در بین اعضای شورای شهر بردخون به شدت انتقاد کرد و خواستار تعامل و همدلی اعضای شورای شهر شد.

- " از بوشهر، حجت الاسلام سید حسین رکنی حسینی ظهر امروز در جمع مسئولان بردخون با اشاره به سالروز تشکیل شوراهای اسلامی اظهار داشت: شورای اسلامی شهر بردخون از دوره قبل جزء دو شورایی بود که در کشور منحل شد.

وی با بیان اینکه شورای فعلی نیز دچار اختلاف شده، تصریح کرد: شورای اسلامی شهر بردخون از روزی که تشکیل شده گرفتار اختلاف و تفرقه بوده است.

امام جمعه بردخون، شهرستان دیّر را محروم ترین شهرستان در استان بوشهر دانست و ادامه داد: اعضای شورای شهر در جلسات حضور منسجمی ندارند و مردم باید این مطالب را بدانند که با چه وضعیتی روبرو هستیم زیرا نمی ‎توان مسائل را از مردم پنهان کرد.

وی اعضای شورا را به دوستی و محبت توصیه کرد و افزود: با هم متحد شوید و برای رفع مشکلات شهر تلاش کنید چرا که دوره مسئولیت به سرعت سپری می شود و با عضویت شورا که حقوقی ندارد نباید دنبال اختلاف و ریاست باشید و هدف را فقط خدمت به مردم قرار دهید.

رکنی حسینی با بیان اینکه شورای قبل منحل شد و دود آن به چشم مردم رفت، اضافه کرد: زمین شهرداری به صورت اجاره به شرط تملیک در اختیار شهرداری قرار گرفت اما در مدت 12سال حتی یک ریال بابت اجاره پرداخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد شدید امام جمعه از اعضای شورای شهر

انتقاد شدید امام جمعه از اعضای شورای شهر