مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 اردیبهشت 1394 ساعت 18:262015-04-27سياسي

نشست مسئولان دانشگاه گیلان و اداره کل میراث فرهنگی استان


مسئولان دانشگاه گیلان در نشستی با مسئولین اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گیلان در ارتباط با همکاری های دوجانبه تبادل نظر کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری دانشجو از رشت،" احمد رضی رییس دانشگاه گیلان امروز در این نشست با اشاره به حضورسلطانی فر معاون رییس جمهور و رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در دانشگاه گیلان و قول های مساعد ایشان در جهت حمایت از راه اندازی دانشکده گردشگری فومن گفت: بنای ما بر این است که رشته های مرتبط با نیاز جامعه را راه اندازی نماییم.

وی ضمن معرفی ظرفیت های دانشگاه گیلان در بخش های مختلف، خواستار جذب مشارکت سرمایه گذاران در راه اندازی این دانشکده شد.

رضا علیزاده، مدیرکل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری استان گیلان هم در این نشست با بیان اینکه دانشگاه نقطه ثقل مسائل استان است، گفت: طی سفر اخیر هیأت دولت به استان گیلان و حضور رییس سازمان میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری در دانشگاه گیلان، این اداره کل آمادگی همکاری همه جانبه را با دانشگاه گیلان دارد.

وی ضمن اشاره به همایش های میراث طبیعی ـ فرهنگی و توسعه پایدار در مناطق روستایی، املش شناسی که با توسط اداره کل میراث فرهنگی با دانشگاه برگزار شد به بیان زمینه های همکاری مشترک پرداخت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشست مسئولان دانشگاه گیلان و اداره کل میراث فرهنگی استان

نشست مسئولان دانشگاه گیلان و اداره کل میراث فرهنگی استان