مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 اردیبهشت 1394 ساعت 17:562015-04-27دانش

دانشگاه آزاد در راستای تولید علم قدم های مؤثری برداشته است


رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت گفت: دانشگاه آزاد در راستای تولید علم قدم های مؤثری برداشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری دانشجو از رشت،" علیرضا امیر تیموری امروز در شانزدهمین جلسه کمیته معاونین پژوهش و فنآوری واحد ها و مراکز آموزشی دانشگاههای آزاد اسلامی استان گیلان، با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی در راستای تولید علم قدمهای مؤثری برداشته است، گفت: کاهش وابستگی به شهریه یکی از اهداف دانشگاه آزاد اسلامی است.

وی گفت: امروز دانشگاه آزاد اسلامی افتخار دارد تا در راستای تولید علم، قدمهای مؤثری را بردارد و باید با توجه به توان علمی موجود در واحد های استان گیلان و تأسیس شرکت های دانش بنیان و انجام فعالیت های اقتصادی و درآمد زا در جهت کاهش وابستگی به شهریه، اقدام کرد.

حسین فلاح باقر شیدایی دبیر شورای پژوهشی استان گیلان در این جلسه با اشاره به توان آزمایشگاهی واحد های دانشگاهی استان، گفت: توانمندی آزمایشگاهی واحد های دانشگاهی استان و شیوه نامه پیاده کردن ایمنی در آزمایشگاهها باید مورد بررسی قرار گیرد.

وی گفت: دستگاههای پیشرفته موجود در آزمایشگاه های دانشگاه آزاد در سامانه پژوهشی استان معرفی گردد تا بتوان با انعقاد قرارداد و سرویس دهی مناسب و استاندارد به متقاضیان، در جهت درآمد زایی واحد ها اقدام کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه آزاد در راستای تولید علم قدم های مؤثری برداشته است

دانشگاه آزاد در راستای تولید علم قدم های مؤثری برداشته است