مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 اردیبهشت 1394 ساعت 15:552015-04-27اجتماعي

طی سال 93 صورت گرفت نصب و راه اندازی سایت رادار هواشناسی کرمانشاه


مدیرکل سابق هواشناسی استان کرمانشاه گفت: نصب و راه اندازی سایت رادار هواشناسی کرمانشاه، سنجش ریزگردها و مواد آلاینده جوی از جمله اقدامات صورت گرفته در سال گذشته به شمار می رود.

- " از کرمانشاه، محسن قاسمی ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیران کل هواشناسی استان کرمانشاه، اظهار کرد: در سال های گذشته مراکز پیش بینی هواشناسی در استان کرمانشاه محدود بود، اما در حاضر 200 مرکز فعال وجود دارد.

مدیرکل سابق هواشناسی استان کرمانشاه تصریح کرد: جز ایستگاه های دریایی انواع ایستگاه های هواشناسی در استان فعال است و سایت جامع هواشناسی خط 2 در استان قدمتی چندین ساله دارد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر 70 درصد کارکنان اداره کل هواشناسی استان کرمانشاه دارای مدارج عالی تحصیلی هستند، افزود: اقدامات مناسب صورت گرفته در این سازمان با همکاری و همدلی تمام کارکنان و کارشناسان محقق شده است.

این مسئول خاطرنشان کرد: جایگاه کنونی هواشناسی استان کرمانشاه در سطح کشور مرهون تلاش های کارشناسان و کارکنان زبده و توانمند این اداره کل است.

به گفته قاسمی، در اداره کل هواشناسی استان کرمانشاه سال گذشته را به نام سال نشاط، امید، همراهی و تلاش دسته جمعی نام گذاری کردیم و تا پایان سال نیز با حفظ این خط مشی کاربردی کردن اطلاعات را در دستور کار قرار دادیم که ط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طی سال 93 صورت گرفت نصب و راه اندازی سایت رادار هواشناسی کرمانشاه

طی سال 93 صورت گرفت نصب و راه اندازی سایت رادار هواشناسی کرمانشاه