مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 اردیبهشت 1394 ساعت 15:552015-04-27بين الملل

تلاش عربستان برای گسترش دامنه تجاوز نظامی خود در یمن


از تحولات دو روز اخیر یمن برداشت می شود، عربستان سعودی نه تنها از میزان و حجم حملات خود علیه یمن نکاسته، بلکه تمام تلاش خود را بکار می برد تا دامنه تجاوز خود را توسعه و گسترش دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل در گزارشی در این خصوص ضمن اشاره به موانعی که پیش روی ائتلاف سعودی ضد یمن وجود دارد، می نویسد: این موانع موجب شده تا این ائتلاف نتواند به راه حل سیاسی جامعی جهت اقدام نظامی دست یابد تا در صورت آغاز مذاکرات از آن به عنوان برگ برنده استفاده کند، به خصوص آنکه به نظر می رسد، عربستان گزینه دیگری پیش رویش در یمن ندارد.

پس از آنکه ثابت شد، پایان عملیات طوفان قاطع و آغاز عملیات بازگرداندن امید چیزی جز تلاش عربستان برای توسعه حملاتش نیست، روز گذشته شاهد اعلام حمایت امارات از تجاوز عربستان علیه یمن بودیم.

سفر ولی عهد ابوظبی و جانشین فرمانده نیروهای مسلح امارات به عربستان دو روز پس از رد طرح علی عبدالله صالح ، رییس جمهوری سرنگون شده یمن و انتخاب فرستاده جدید سازمان ملل در این کشور انجام شد و اطلاعات موجود تاکید می کند که ریاض تلاش دارد، از رابطه ابوظبی و صالح جهت عدم غرق شدن بیش از پیش خود در باتلاق یمن استفاده کند.

البته این سفر پیام های دیگری نیز دارد، از جمله بیان هماهنگی های موجود بین امارات و عربستان و در همین راستا بود که ولی ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش عربستان برای گسترش دامنه تجاوز نظامی خود در یمن

تلاش عربستان برای گسترش دامنه تجاوز نظامی خود در یمن