مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 اردیبهشت 1394 ساعت 15:052015-04-27اقتصادي

فارس خبر می دهد تجمع اعتراض آمیز سپرده گذاران موسسه قرض الحسنه مهر آریا در ساری


جمعی از سپرده گذاران موسسه قرض الحسنه اعتماد مهر آریا از دقایقی پیش مقابل این موسسه تجمع و خواستار رسیدگی به حق و حقوق قانونی خود شدند.

- " از ساری، این سومین تجمع سپرده گذاران موسسه قرض الحسنه مهر آریا در ساری و نخستین تجمع آنها در سال جاری است که در پی پرداخت نشدن وام به مشتریان و تمکین نکردن مسئول موسسه نسبت به بازگرداندن حساب های مردم است.

در آذرماه سال گذشته نیز سپرده گذاران این موسسه تجمعی در مقابل استانداری مازندران داشتند، اما نتیجه ای در بر نداشت؛ زیرا موسسه مذکور حتی در لیست بانک ها یا موسسات قرض الحسنه رسمی، دارای مجوز و مورد تایید بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران قرار ندارد، لذا مسئولیت مشکلات به وجود آمده در آن به عهده مشتریان و مسئول موسسه است.

قرار بود افرادی که در این موسسه سپرده گذاری کرده اند به اندازه مبلغ سپرده خود وام هایی با سود چهار درصد دریافت کنند، اما نه تنها چنین اتفاقی نیفتاده است، بلکه اکنون حتی سپرده خود را نمی توانند برداشت کنند.

در حال حاضر و در پی تجمع جمع زیادی از سپرده گذاران در خیابان شهابی ساری، این خیابان بسته شده و در عبور و مرور مردم و وسائل نقلیه اختلال ایجاد شده است، پلیس راهور و نیروی انتظامی نیز در محل حادثه حضور دارند و به دنبال متفرق کردن تجمع کنندگان هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس خبر می دهد تجمع اعتراض آمیز سپرده گذاران موسسه قرض الحسنه مهر آریا در ساری

فارس خبر می دهد تجمع اعتراض آمیز سپرده گذاران موسسه قرض الحسنه مهر آریا در ساری