مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 اردیبهشت 1394 ساعت 12:102015-04-27سياسي

29 اردیبهشت ماه برگزار می شود اولین جشنواره فرهنگی و هنری در دانشگاه آزاد یاسوج


مدیر فرهنگی و اجتماعی دانشگاه های آزاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری جشنواره فرهنگی و هنری 29 اردیبهشت ماه توسط دانشگاه آزاد خبر داد.

- " از یاسوج، حجت الاسلام محمد غفاری ظهر امروز در نشست با اصحاب رسانه با بیان اینکه در سال جاری برنامه داریم مسائل اجتماعی را پررنگ تر ببینیم، اظهار کرد: عمده برنامه های فرهنگی و اجتماعی که در دست اجرا داریم جشنواره فرهنگی و هنری دانشگاه آزاد یاسوج است.

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه های آزاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: این جشنواره در چهار موضوع قرآن، اهل بیت(ع)، انتظار و دفاع مقدس و آزاد شامل عکاسی، پوستر و نماهنگ آثار می پذیرد که این جشنواره 29 اردیبهشت ماه برگزار می شود.

این مسئول با تاکید بر اینکه تا 24 اردیبهشت ماه فرصت ارسال آثار است، گفت: اولین جشنواره با نگاه جدید بوده که امیدواریم بتوانیم برنامه ای در خور شان استان کهگیلویه و بویراحمد به اجرا بگذاریم.

وی از دیگر برنامه های در دست اقدام دانشگاه آزاد واحد یاسوج در حوزه فرهنگی و اجتماعی را جشنواره آشپزی عنوان کرد و گفت: برای اولین بار این جشنواره در دانشگاه آزاد برگزار می شود که با هدف نشاط اجتماعی و شناسایی مهارت های دانشجویان به اجرا گذاشته می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

29 اردیبهشت ماه برگزار می شود اولین جشنواره فرهنگی و هنری در دانشگاه آزاد یاسوج

29 اردیبهشت ماه برگزار می شود اولین جشنواره فرهنگی و هنری در دانشگاه آزاد یاسوج