مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 اردیبهشت 1394 ساعت 10:212015-04-27دانش

دانشجوی کردستانی مخترع برتر جشنواره ابتکارات ژنو سوییس شد


آمانج مظهرپور، دانشجوی مقطع کارشناسی مکانیک سیالات دانشگاه آزاد سنندج با اختراع خود در بخش ویژه چهل و سومین دوره جشنواره اختراعات و ابتکارات ژنو سوییس که از تاریخ 15 تا 19 آوریل 2015 به میزبانی دانشگاه لوزان برگزار شد؛ - به افتخار کسب مدال طلا در بخش ویژه و عنوان مخترع برتر این جشنواره نایل آمد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری دانشجو به نقل از کُرددانش؛" آمانج مظهرپور، دانشجوی مخترع دانشگاه آزاد سنندج گفت: فدراسیون اختراعات ایران پس از ثبت هر اختراع، برابر تفاهنامه های فی مابین و نوع خاص اختراع و اکتشاف بعمل آمده، مدارک لازم را به جشنواره های مختلفی نظیر ژنو سوییس، فرانکفورت آلمان، توکیوی ژاپن، دبی و کویت ارسال می کند.

وی افزود: خوشبختانه اختراع من با عنوان ساخت سنسور نوری محافظ برق که به سادگی در داخل پریز برق خانگی قرار گرفته و مانع از برق گرفتگی و آتش سوزی ناشی از مخاطرات احتمالی می شود پس از انتخاب و داوری مرحله نخست از میان یکصد اختراع شرکت داده شده در میان بیست و پنج اختراع مرحله دوم قرار گرفت.

این دانشجوی مخترع تصریح کرد: در ایام برگزاری جشنواره با دعوت رسمی عازم کشور سوییس شدم که به حول و قوه الهی در مرحله نهایی هم هیأت داوران این جشنواره که متشکل از ترکیب پنج استاد برتر صاحب کرسی در پنج دانشگاه معتبر بین المللی نظیر آمریکا،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشجوی کردستانی مخترع برتر جشنواره ابتکارات ژنو سوییس شد

دانشجوی کردستانی مخترع برتر جشنواره ابتکارات ژنو سوییس شد