مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 اردیبهشت 1394 ساعت 08:352015-04-27ورزشي

عضو کمیسیون فرهنگی شورای شهر اصفهان: روز اصفهان در تقویم ملی ایران ثبت شود


عضو کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزش شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: باید تلاش کنیم که روز اصفهان در تقویم ملی جمهوری اسلامی ایران ثبت شود.

- رسول جزینی امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اینکه سوم اردیبهشت ماه سالروز ولادت شیخ بهایی به عنوان روز اصفهان محسوب می شود، اظهار کرد: اصفهان با پیشینه تاریخی و فرهنگی غنی از شاخصه های بسیاری در بخش های مختلف فرهنگی، هنری، اجتماعی و موارد دیگر برخوردار است.

عضو کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزش شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه اصفهان شهر گنبد های فیروزه ای است، تصریح کرد: همچنین اصفهان به عنوان پایتخت فرهنگ و تمدن ایران اسلامی و نگین انگشتری ایران زمین محسوب می شود.

وی با تاکید بر اینکه تمام مردم جهان باید با شاخصه ها و ظرفیت های موجود در اصفهان آشنا شوند، ادامه داد: باید تلاش شود که روز اصفهان در تقویم ملی جمهوری اسلامی ایران ثبت شود.

جزینی با بیان اینکه برنامه های متعدد و متنوعی در راستای نکوداشت روز و هفته اصفهان در این شهر اجرا شده است، تاکید کرد: عملکرد سازمان فرهنگی، تفریحی شهرداری اصفهان در راستای اجرای این برنامه ها بسیار درخور و ویژه بوده است.

وی با اشاره به اینکه اجرای برنامه ها به مناسبت نکوداشت روز و هفته اصفهان باید به تمام مناطق شهر تسری پیدا کند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عضو کمیسیون فرهنگی شورای شهر اصفهان: روز اصفهان در تقویم ملی ایران ثبت شود

عضو کمیسیون فرهنگی شورای شهر اصفهان: روز اصفهان در تقویم ملی ایران ثبت شود