مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 اردیبهشت 1394 ساعت 08:202015-04-27فرهنگي

دبیر بخش بین الملل جشنواره فجر تعامل سینمای ایران و سینمای منطقه قوت می گیرد


علیرضا رضاداد در مصاحبه با برنامه رویداد رادیو گفت وگو، مستقل شدن بخش بین الملل فیلم فجر را موجب افزایش تعامل سینمای ایران و منطقه دانست.

- "، علیرضا رضاداد در مصاحبه با برنامه رویداد رادیو گفت وگو، مستقل شدن بخش بین الملل فیلم فجر را موجب افزایش تعامل سینمای ایران و منطقه دانست.

آغاز بکار بخش بین الملل سی و دومین جشنواره فیلم فجر موضوعی بود که در بخش فرهنگی برنامه رویداد بررسی شد.

در همین باره علیرضا رضاداد برگزاری مستقل بخش بین الملل فیلم فجر را موجب توجه بیشتر به این بخش دانست و گفت: در این صورت بخش بین الملل بهتر به مخاطبان معرفی خواهد شد و تعامل میان سینمای ایران و سینمای منطقه از طریق این فرصت، قوت می گیرد.

وی نخستین دور برگزاری مستقل بخش بین الملل را در جهت ایجاد یک سینمای فرهنگی کمک کننده خواند و ادامه داد: این جنس از سینما، در حقیقت بن مایه سینمای ایران است و به همه جهانیان معرفی خواهد شد.

رضاداد تصریح کرد: در این دور از مدیریت سینما به این جمع بندی رسیده ایم که ارتباطات بین المللی سینمای داخل حتما باید گسترش پیدا کند و یافته های سینمای ایران به شکل بهتری به مخاطبان معرفی شود.

وی با اشاره به توفیقات روز افزون سینمای کشور در ابعاد بین المللی، گفت: با توجه به این ظرفیت، هنوز نتوانسته ایم مخاطبان عمومی سین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دبیر بخش بین الملل جشنواره فجر تعامل سینمای ایران و سینمای منطقه قوت می گیرد

دبیر بخش بین الملل جشنواره فجر تعامل سینمای ایران و سینمای منطقه قوت می گیرد