مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 اردیبهشت 1394 ساعت 23:302015-04-26سياسي

حجت الاسلام علی ارجمند استراتژی همدلی و هم زبانی بدل استراتژی آنفولانزای نیویورکی


آنفولانزای نیویورکی ششمین استراتژی از مجموعه راهبردهایی است که نظام سلطه علیه انقلاب مردم ایران مورد استفاده قرار داده است.

این استراتژی از سال 1386 و پس از استفاده از عنوان محور شرارت برای ایران، - (The Think Tanks and Civil Societies Program (TTCSP هدف گذاری های کلان این اندیشکده ها نوعاً در قالب برنامه های 25 ،50 ، 75 و 100 ساله ارائه می شود.

جمهوری اسلامی ایران با دارا بودن تنها یک مرکز مطالعات استراتژیک ریاست جمهوری، جزء کشورهای رده آخری محسوب می شود.

البته مجمع تشخیص مصلحت نظام و مرکز پژوهشهای مجلس شورای اسلامی را نیز می توان به دلیل نوع فعالیتشان به این لیست تک عضوی اضافه کرد.

با وجود این، مقام معظم رهبری به عنوان پدر ایران معاصر ضمن نام گذاری دهه جاری به عنوان دهه پیشرفت و عدالت، با پی گیری تدوین و تصویب چشم انداز بیست ساله، حمایت از تدوین طرح های توسعه پنج ساله و نام گذاری هر سال با شعاری خاص، عملا بار اصلی فقدان این مراکز تحقیقاتی را بر دوش کشیده است.

با وجود اینکه در چند سال اخیر مضامین اقتصادی به عنوان شعار سال انتخاب می شد، علی رغم اینکه همه متفکران جامعه به بیمار بودن اقتصاد اذعان دارند، بر خلاف همه پیش بینی ها و علیرغم تأکید مقام معظم رهبری به نقص در عمل به شعارها، معظم له امسال را سال ملت، دولت، همدلی و همزبانی نام گذاری فرمودند&


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حجت الاسلام علی ارجمند استراتژی همدلی و هم زبانی بدل استراتژی آنفولانزای نیویورکی

حجت الاسلام علی ارجمند استراتژی همدلی و هم زبانی بدل استراتژی آنفولانزای نیویورکی