مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 اردیبهشت 1394 ساعت 23:052015-04-26اقتصادي

کمک یک میلیاردی پزشک بابلی برای احداث پایگاه امداد و نجات جاده ای


یک پزشک بابلی برای احداث پایگاه امداد و نجات جاده ای در این شهرستان مبلغ یک میلیارد ریال کمک نقدی کرد.

- " از بابل، یکی از پزشکان داروساز و خیر عضو جمعیت هلال احمر شهرستان بابل در راستای تحقق اهداف بشردوستانه جمعیت هلال احمر و توسعه زیرساخت های امدادی، در اقدامی خداپسندانه، مبلغ یک میلیارد ریال به جمعیت هلال احمر بابل اهدا کرد.

ابوالحسن عاصمی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس، با بیان اینکه به مدت 10 سال عضو داوطلب جمعیت هلال احمر بابل هستم که با تشویق خانواده تصمیم به احداث پایگاه امداد و نجات جاده ای گرفتم، اظهار کرد: برای نجات جان بیماران تصادفی در منطقه زرگرشهر بین جاده بابل و آمل اقدام به خرید زمین و ساخت پایگاه امداد و نجات کردم.

این خیر بابلی، نبود پایگاه امداد و نجات در این منطقه با توجه به نیاز مبرم را مهم ترین عامل انجام این عمل خیر برشمرد و افزود: با توجه به میزان تصادفات بی شماری که در این محور شاهد بودیم و نیاز منطقه به وجود چنین پایگاهی، سبب شد تا در این راستا اقدام کنیم.

وی با اشاره به نقش و کارکرد ویژه این پایگاه ها در ارتقای سطح ایمنی جاده ها، تصریح کرد: پایگاه های امداد و نجات جاده ای هلال احمر، مکمل فعالیت های اورژانس و فوریت های پزشکی بوده و حضور هر دو سازمان در کنار پلیس راه و راهداری ها، می تواند سبب ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک یک میلیاردی پزشک بابلی برای احداث پایگاه امداد و نجات جاده ای

کمک یک میلیاردی پزشک بابلی برای احداث پایگاه امداد و نجات جاده ای