مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 اردیبهشت 1394 ساعت 23:052015-04-26بين الملل

مقام صهیونیستی از حضور این رژیم در کنفرانس ان پی تی خبر داد


مقامات اسراییلی اعلام کردند برای نخستین بار می خواهند در نشسشت سازمان ملل درباره ان پی تی حاضر شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمونیتورینگ خبرگزاری صدا و سیما، به نقل از پایگاه اینترنتی تایمز آو اسراییل؛ یک مقام اسراییلی گفته است هیئتی از اسراییل به عنوان عضو ناظر برای نخستین بار در بیست سال اخیر در کنفرانس منع اشاعه تسلیحات اتمی در سازمان ملل حاضر می شود.

بعد از دو دهه غیب در نشست هایی اینچنینی، اسراییل امید دارد با حضور خود، علامتی هر چند محدود به کشورهای عربی که مایل به مذاکره هستند ارسال کند.

این مقام اسراییلی که خواست نامش فاش نشود، گفت: به باور ما زمان آن رسیده است که همه کشورهای میانه رو درباره مشکلاتی که دامنگیر همه در منطقه شده است، مذاکره کنند .

اسراییل از جمله معدود اعضایی است که تا کنون پیمان ان پی تی را امضا نکرده است و بر اساس گزارش هایی که رسانه های کشورهای دیگر می دهند، زرادخانه بزرگی از تسلیحات اتمی را در اختیار دارد و تلاش ها در سالهای اخیر کشورهای عرب و برخی کشورهای اروپایی برای واداشتن اسراییلی ها برای امضای ان پی تی و اجازه بازرسی از تاسیسات اتمی اسراییل تا کنون به جایی نرسیده است.

اعتراض اسراییل از سال هزار و نهصد و نود و پنج و از جایی شروع شد که برخی از قطعنامه ها را علیه خود دید، از جمله قطعنامه مصر که خواستار امضای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقام صهیونیستی از حضور این رژیم در کنفرانس ان پی تی خبر داد

مقام صهیونیستی از حضور این رژیم در کنفرانس ان پی تی خبر داد