مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 اردیبهشت 1394 ساعت 21:452015-04-26سياسي

فرماندار بهارستان: بازرسی منظم از ادارات و مراکز دولتی در دستور کار است


فرماندار بهارستان بر نظارت و بازرسی منظم از ادارات به منظور بهبود عملکرد نظام اداری، ارتقای سطح کیفی فعالیت های کارکنان و تکریم ارباب رجوع تأکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از غرب استان تهران به نقل از روابط عمومی فرمانداری بهارستان، فرماندار بهارستان بر نظارت و بازرسی منظم از ادارات به منظور بهبود عملکرد نظام اداری، ارتقای سطح کیفی فعالیت های کارکنان و تکریم ارباب رجوع تأکید کرد.

بیژن سلیمان پور در دومین جلسه شورای معاونان، بخشداران و مسئولان واحدهای فرمانداری بهارستان در سال 94، گفت: نظارت و بازرسی یکی از فرآیندهای کنترلی منظم و هدف دار در هر مجموعه سازمانی است که به وسیله آن عمل کرد سازمانی مورد بررسی و بازبینی قرار می گیرد.

وی در ادامه افزود: نظارت و بازرسی عملکرد ادارات، نهادها و ارگان ها در راستای اجرایی شدن منشور کاری سال 94 ابلاغی به ادارات این شهرستان به منظور بررسی فعالیت ها، برنامه ها و اهداف سازمانی برای رعایت آیین نامه ها، دستورالعمل ها و برنامه ها در راستای تکریم هرچه بیشتر ارباب رجوع انجام می شود.

فرماندار بهارستان با تأکید بر بازرسی و ارزیابی ادارات بدون دخالت حب و بغض ها، تصریح کرد: هدف از این نظارت ها رفع معایب، اصلاح سیستم و ارزیابی عملکرد مدیران است و بدون شک پس از ارزیابی عملکرد، نسبت به جابه جایی مدیران


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرماندار بهارستان: بازرسی منظم از ادارات و مراکز دولتی در دستور کار است

فرماندار بهارستان: بازرسی منظم از ادارات و مراکز دولتی در دستور کار است