مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 اردیبهشت 1394 ساعت 21:302015-04-26سياسي

با حضور نورالدین عافی دومین یادواره شهدای گمنام دانشگاه آزاد زنجان برگزار شد


دومین یادواره شهدای گمنام دانشگاه آزاد زنجان با حضور مسئولان و نورالدین عافی برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از زنجان، دومین یادواره شهدای گمنام دانشگاه آزاد زنجان امشب با حضور مسئولان استانی، خانواده شهدا و نویسنده کتاب نورالدین پسر ایران برگزار شد.

رییس دانشگاه آزاد واحد زنجان در ابتدای این مراسم با بیان اینکه دو شهید گمنام در تاریخ 25 فروردین سال 1392 در این دانشگاه آرام گرفته اند، تصریح کرد: حضور این شهدا در این مکان برای دانشگاه پر برکت بوده است.

یدالله رجایی با بیان اینکه جایگاه شهدا در کشور بسیار والا است، خاطر نشان کرد: شهدا با رشادت های خود انقلاب اسلامی را بیمه کردند.

وی با اشاره به اینکه جایگاه کنونی ایران اسلامی مدیون خون شهدا است، ادامه داد: در سایه مجاهدت های این افراد هم اکنون ایران به عنوان یکی از کشورهای قدرتمند جهان شناخته شده و کشورهای ابر قدرت در مقابل ایران زانو زده اند.

رییس دانشگاه آزاد واحد زنجان با اشاره به کارشکنی های کشورهای شرق و غرب در مقابل ایران عنوان کرد: این کشورها با راه انداختن جنگ توسط صدام به عنوان دست نشانده خود سعی در تضعیف کشور تازه تاسیس ایران را داشتند.

رجایی با اشاره به رشادت های رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس افزود: پیروزی ایران در هشت سال دفاع مقدس موجب اقتدار این کشور در عرصه ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با حضور نورالدین عافی دومین یادواره شهدای گمنام دانشگاه آزاد زنجان برگزار شد

با حضور نورالدین عافی دومین یادواره شهدای گمنام دانشگاه آزاد زنجان برگزار شد