مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 اردیبهشت 1394 ساعت 20:152015-04-26ورزشي

مدیرکل ورزش و جوانان استان قم تأکید کرد اجرای طرح های ارتقای فرهنگی ورزش در قم


مدیرکل ورزش و جوانان استان قم بر ضرورت اجرای طرح های ارتقای فرهنگی ورزش در این استان تأکید کرد.

- " از قم، حسن عابدی عصر امروز در نشست خبری که در سالن جلسات اداره کل ورزش و جوانان قم برگزار شد به ارائه گزارشی از فعالیت های ورزشی سال 93 استان قم پرداخت و اظهار کرد: کسب دو مدال طلا از بازی های المپیک و پارالمپیک 2014 در رشته کاراته و والیبال نشسته، کسب عنوان مرد سال فوتسال آسیا توسط علی اصغر حسن زاده، کسب عنوان ششمین فوتسالیست برجسته جهان و کسب هفت مدال طلا از مسابقات جهانی از جمله دستاوردهای ورزشکاران استان قم در سال گذشته است.

وی با اشاره به اعزام ورزشکاران مرد و زن به مسابقات قهرمانی آسیا، از کسب 15 مدال طلا از مسابقات قهرمانی آسیا در بخش بانوان خبر داد و گفت: در این بخش با رشد 25 درصدی نسبت به سال 92 روبه رو بودیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قم همچنین از کسب 63 مدال از رویدادهای بین المللی از رشته های مختلف ورزشی در داخل و خارج کشور خبر داد و گفت: در بخش بانوان نیز در سال گذشته 7 مدال کسب کردیم که این میزان از رشد 100 درصدی نسبت به سال قبل از آن برخوردار بوده است.

وی با اشاره به راهیابی تیم های تیم فوتبال امید صبا، هندبال بانوان هدف پویا، تنیس خاکی بانوان و آقایان به لیگ های برتر اظهار کرد: در این زمینه شاهد رشد 5 برابری نسبت به سال 93


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیرکل ورزش و جوانان استان قم تأکید کرد اجرای طرح های ارتقای فرهنگی ورزش در قم

مدیرکل ورزش و جوانان استان قم تأکید کرد اجرای طرح های ارتقای فرهنگی ورزش در قم