مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 اردیبهشت 1394 ساعت 19:402015-04-26سياسي

رییس شورای شهر آبادان: عملکرد شورای شهر آبادان شفاف است


رییس شورای اسلامی شهر آبادان، عملکرد این شورا را شفاف، قابل دید برای همگان و مورد پرسش برای اصحاب رسانه خواند.

- " از آبادان، حمید حنظل عیدانی عصر امروز در سومین جلسه شورای اسلامی شهر آبادان در صحن علنی این شورا، با اشاره به نزدیکی نهم اردیبهشت ماه روز شوراها، بر ضرورت استمرار همفکری و همراهی اعضای شورا با یکدیگر در جهت انجام مسائل مختلف تاکید کرد.

وی گفت: امید می رود تا بتوانیم به وظیفه ذاتی خود به عنوان پل ارتباطی مردم و مسئولان عمل کنیم، به زودی نشریه شورا جهت اطلاع مردم از عملکرد شورای اسلامی شهر در دوره چهارم چاپ و منتشر می شود.

رییس شورای اسلامی شهر آبادان افزود: همچنین سعی داریم تا در برنامه ای هماهنگ و منسجم به مناسبت روز شوراها از اعضای شوراهای اسلامی شهرهای اروندکنار و چوئبده دعوت کنیم.

وی با درخواست از اعضای شورا برای حضور در جلسات علنی در موعد مقرر اظهار کرد: مراجعه فراوان شهروندان به شورا نشان از آن دارد که شورا گوش شنوا دارد و کارهایشان را انجام می دهد، سیل جمعیتی که به شورا می آیند به طور قطع مطالباتی دارند که بایستی از طریق مسئولان مربوطه پاسخ داده شود.

حنظل عیدانی از فاضلاب به عنوان عمده ترین مسائل قابل پیگیری در مراجعات مردمی به شورا نام برد و تصریح کرد: از مسئولان آبفای خوزستان می خواهیم تا به تعهدا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس شورای شهر آبادان: عملکرد شورای شهر آبادان شفاف است

رییس شورای شهر آبادان: عملکرد شورای شهر آبادان شفاف است