مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 اردیبهشت 1394 ساعت 16:152015-04-26اقتصادي

معاون وزیر تعاون و کار: بودجه لازم برای پرداختن به کارگاه های بزرگ را نداریم


معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: به کسب و کارهای کوچک و خانگی توجه می کنیم، زیرا بودجه لازم را برای پرداختن به کارگاه های متوسط و بزرگ نداریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از کرمان، طایی ظهر امروز در جمع اعضای مراکز مشاوره، اطلاع رسانی و خدمات کارآفرینی و کانون کارآفرینان استان کرمان اظهار داشت: ایجاد درآمد برای کاریابی ها دنبال می شود، زیرا این مجموعه ها فاقد درآمد هستند.

وی با اشاره به اینکه طرح هایی در راستای درآمدزایی برای کاریابی ها تدوین شده است به توضیح درباره این طرح ها پرداخت و بیان داشت: اشتغال مجدد مقرری بگیران بیمه بیکاری یکی از این طرح هاست و اگر این موضوع به کاریابی ها واگذار شود، درآمد جدی برای این مجموعه ها ایجاد می شود.

معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ادامه داد: طرح کارورزی اشتغال پذیری نیز در دستور کار قرار دارد و توانایی تبدیل دانش به مهارت برای افراد جویای کار باید دنبال شود.

طایی اضافه کرد: یک هزار تا چهار میلیارد تومان بودجه برای مهارت آموزی به کارآفرینان پیش بینی شده است و 200 هزار نفر اشتغال پذیر را به بنگاه ها معرفی کرده و توانمند می کنیم.

وی با تاکید بر اینکه به کسب و کارهای کوچک و خانگی توجه می کنیم، یادآور شد: بودجه لازم را برای پرداختن به کارگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون وزیر تعاون و کار: بودجه لازم برای پرداختن به کارگاه های بزرگ را نداریم

معاون وزیر تعاون و کار: بودجه لازم برای پرداختن به کارگاه های بزرگ را نداریم