مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 اردیبهشت 1394 ساعت 15:502015-04-26اقتصادي

توزیع 6 مرحله سبدغذایی در سال 94


قائم مقام وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از ایجاد 600 هزار شغل جدید در کشور خبر داد و گفت: طرح جامع نظام بیمه ای ایرانیان در حال بررسی است و تمام ملت باید از این امکان برخوردار باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید ابوالحسن فیروز آبادی روز یکشنبه در بیست و ششمین جشنواره تجلیل از کارگران و کار آفرینان استان اصفهان، اظهار کرد: از ابتدای فعالیت دولت فعلی تاکنون حدود 600 هزار عضو جدید در سراسر کشور تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی قرار گرفتند و می توان مدعی شد در حد همین رقم نیز شغل جدید ایجاد شده است.

وی با تاکید بر اینکه وارث مشکلات دولت قبلی هستیم، افزود: دولت تدبیر و امید اولویت سیاست خود را بر مهار تورم افسار گسیخته در کشور گذاشت، البته وضعیت صادرات کالاها به نسبت سال های قبل بهتر شده است، هر چند هنوز در بازارهای داخل کشور دچار رکود هستیم.

قائم مقام وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره جنگ و آشوب های منطقه خاورمیانه، افزود: بخشی از بازارهای صادراتی ایران در کشورهای عراق، سوریه و کشورهای حاشیه خلیج فارس است که با شرایط فعلی صادرات به آن کشورها نیز به مشکل مواجه شده است.

فیروز آبادی درباره افزایش دستمزد کارگران کشور، گفت: در 20 ماهه عمر دولت تدبیر و امید دو بار توانستیم این امر را عملی کنیم و حتی درصد افزایش حقوق را بیش از نرخ تورم تعیین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 6 مرحله سبدغذایی در سال 94

توزیع 6 مرحله سبدغذایی در سال 94