مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 اردیبهشت 1394 ساعت 14:502015-04-26اقتصادي

بانک صادرات تسهیلات خرید تولیدات داخلی می دهد


ضمانت بازپرداخت این تسهیلات نیز با توجه به شرایط مشتری، اعتبارسنجی از وی و نظر کمیته اعتباری شعب تعیین خواهد شد.

- مدیرعامل بانک صادرات ایران از ارایه تسهیلات به خریداران محصولات داخلی با نرخ 22 درصد خبر داد و گفت: این طرح در راستای حمایت از واحدهای تولیدی اجرا می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی بانک صادرات"، اسماعیل لله گانی در جمع خبرنگاران در ساختمان سپهر بانک صادرات، افزود: با توجه به تاکید رییس جمهور و وزیر امور اقتصادی و دارایی و اجرایی شدن بخشنامه بانک مرکزی برای حمایت از تولیدکنندگان داخلی، بانک صادرات طرح حمایت از تولید داخلی را در دستور کار قرار داده است.

لله گانی اظهار داشت: این طرح به منظور افزایش قدرت خرید از واحد های تولیدی و خرید کالاهای ایرانی اجرا می شود و در قالب آن واحد های تولید داخلی می توانند از بانک صادرات تسهیلات دریافت کنند.

وی تصریح کرد: واحد های تولیدی که امکان تولید محصول دارند، اما امکان فروش ندارند می توانند با استفاده از این طرح از تسهیلات بانک صادرات استفاده کنند.

مدیرعامل بانک صادرات با بیان اینکه طرح حمایت از واحد های تولیدی در بیش از سه هزار شعبه بانک صادرات اجرا می شود، افزود: تمام واحد های تولیدی می توانند به شعب این بانک در سراسر کشور مراجعه و درخواست ارائه کنند تا با افتتاح حساب در این ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بانک صادرات تسهیلات خرید تولیدات داخلی می دهد

بانک صادرات تسهیلات خرید تولیدات داخلی می دهد