مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 اردیبهشت 1394 ساعت 14:402015-04-26اقتصادي

کجا دلیل حذف یارانه نقدی را اعلام می کند؟


سازمان هدفمندسازی یارانه ها در جدیدترین اقدام، معترضان حذف یارانه اقشار پردرآمد را به بخشداری ها ارجاع داده و این افراد باید برای دریافت دلیل حذف از فهرست یارانه بگیرها فرم پر کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، اپراتورهای سازمان هدفمندسازی یارانه ها که پیش از این دلیل حذف یارانه اقشار پردرآمد را سفر به خارج از کشور و یا مالکیت خودروهای خارجی و سایر موارد اعلام کرده بودند، در جدیدترین اقدام در پاسخ به مراجعین اعلام می کند که دلیل حذف یارانه افراد پس از تکمیل فرم در بخشداری اعلام می شود.

خبرنگار فارس که پیش از این با سازمان هدفمندی یارانه ها به شماره(88902259 )021ساعت 09:16:59 صبح مورخ 2 اردیبهشت ماه امسال برای یافتن علت حذف یارانه پردرآمد اقشار پردرآمد تماس گرفته بود، امروز هم در تماس با همین شماره آخرین جزییات مربوط به حذف یارانه اقشار پردرآمد را جویا شد.

در این تماس تلفنی اپراتور که خود را مسئول پاسخگویی سوالات مربوط به یارانه معرفی کرد، درباره دلیل حذف یارانه اقشار پردرآمد گفت: افرادی که از فروردین ماه یارانه نگرفته اند، برای اطلاع از علت حذف یارانه باید با بخشداری مکاتبه کنند.

وی گفت: معترضان باید با تکمیل فرم در بخشداری به نشانی میدان فاطمی کوچه غزالی نسبت به دریافت علت حذف یارانه اقدام کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کجا دلیل حذف یارانه نقدی را اعلام می کند؟

کجا دلیل حذف یارانه نقدی را اعلام می کند؟