مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 اردیبهشت 1394 ساعت 13:502015-04-26دانش

رضایی: کشور به کارشناس سیاست گذاری نیاز دارد


دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به لزوم بهره گیری دبیرخانه مجمع از ظرفیت علمی دانشگاه آزاد در پژوهشگاه مشترک گفت: وزارتخانه ها و استانداری ها به افرادی تحت عنوان کارشناس سیاست گذاری نیاز دارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در سومین جلسه هیأت امنای پژوهشکده چشم انداز و آینده پژوهی که ظهر امروز یکشنبه برگزار شد با اشاره به اینکه این دومین پژوهشکده مشترک بین دبیرخانه و دانشگاه ها است اظهار داشت: ما شاهد شکافی عمیق بین دانشگاه و صنعت هستیم و دانشگاه و صنعت هر کدام مسیر جداگانه ای را می روند.

رضایی تصریح کرد: ما این ابتکار را به خرج دادیم و به جای اینکه پژوهشکده ای مجزا از نظام دانشگاهی درست کنیم راه جدیدی در پیش گرفته و با دانشگاه های بزرگ کشور پژوهشکده ایجاد کردیم تا نیازهای دبیرخانه برای سیاست گذاری در این پژوهشگاه رفع شود.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه این پژوهشگاه به منابع عظیم علمی دانشگاه آزاد وصل و در عین حال با سیاست گذاری کشور مرتبط است، افزود: از طرف دیگر دبیرخانه مجمع می خواهد از علم و ظرفیت نهفته در دانشگاه آزاد برای ارتقای سطح سیاست های کلان استفاده کند.

وی ادامه داد: این مسئله مانند حوض مشترکی است که نیازهای اداری و علمی کشور را همزمان برطرف می کند و ما به جای این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رضایی: کشور به کارشناس سیاست گذاری نیاز دارد

رضایی: کشور به کارشناس سیاست گذاری نیاز دارد