مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 اردیبهشت 1394 ساعت 12:562015-04-26دانش

شروع فصل داغ اردوهای مختلط با مجوز و بی مجوز در دانشگاه های کردستان


برخی از دانشجویان دانشگاه های کردستان خودسر و بدون مجوز دانشگاه و البته به نام دانشگاه، اقدام به برگزاری اردوهای مختلطی با حواشی غیر اخلاقی می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری دانشجو به نقل از کُرددانش؛" هر ساله در اردیبهشت ماه که طبیعت کردستان سیمایی بهشتی به خود می گیرد و مناظری بکر و زیبای آن هر طبیعت گردی را مجذوب و شیفته خود می کند و دانشجویان دانشگاه های استان هم پایان سال تحصیلی را تجربه می کنند بازار اردوهای علمی تفریحی داغ داغ می شود, اردوهایی که گاه با عنوان علمی و گاه با عنوان تفریحی برگزار میشود گاه با مجوز دانشگاه و گاهی بدون مجوز و حتی اطلاع دانشگاه برگزار میشوند.

این اردوها در اصل به منظور افزایش نشاط روحی، تقویت حس خود اتکایی، آشنایی با میراث فرهنگی، زیارت اماکن متبرّکه و دیدار از جاذبه های طبیعی و اماکن تفریحی و با نظارت و هماهنگی دانشگاه ها صورت میگیرد اما طی روز های اخیر خبرهایی از برخی دانشگاه سطح استان کردستان به گوش می رسد که عده ای بر خلاف آیین نامه های ابلاغی وزارت علوم، اردو های مختلطی بدون هماهنگی دانشگاه برگزار میکنند.

از جمله این اردوها که چند روز پیش اتفاق افتاد32 نفر از دانشجویان دختر و پسر رشته کشاورزی دانشگاه آزاد سنندج خودسر و بدون مجوز دانشگاه و البته به نام دانشگاه, اقدام به برگزاری ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شروع فصل داغ اردوهای مختلط با مجوز و بی مجوز در دانشگاه های کردستان

شروع فصل داغ اردوهای مختلط با مجوز و بی مجوز در دانشگاه های کردستان