مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 اردیبهشت 1394 ساعت 12:562015-04-26فرهنگي

«ناهید» شانس کسب دو جایزه از جشنواره کن را دارد


فیلم سینمایی «ناهید» اولین فیلم بلند «آیدا پناهنده» که در بخش رسمی «نوعی نگاه» شصت و هشتمین دوره جشنواره فیلم کن پذیرفته شده است، شانس دریافت دو جایزه از معتبرترین جشنواره جهانی فیلم را دارد.

- فیلم سینمایی ناهید اولین فیلم بلند آیدا پناهنده که در بخش رسمی نوعی نگاه شصت و هشتمین دوره جشنواره فیلم کن پذیرفته شده است، شانس دریافت دو جایزه از معتبرترین جشنواره جهانی فیلم را دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو ، ناهید در بخش نوعی نگاه Un Certain Regard پذیرفته شده و در این بخش رسمی برای دریافت جایزه، به رقابت با سایر فیلم های این بخش خواهد پرداخت.

از سوی دیگر و به واسطه ی فیلم اولی بودن، آیدا پناهنده با ناهید در بخش دوربین طلایی Caméra d Or هم شانس کسب جایزه را دارد.

حسن یکتاپناه در سال 1380 با فیلم جمعه، در بخش نوعی نگاه جشنواره کن شرکت کرده و موفق به دریافت جایزه دوربین طلایی شده بود.

بعد از یک وقفه طولانی و عدم حضور جدی سینمای ایران در عرصه های بین المللی بویژه در بخش های رسمی جشنواره فیلم کن، حضور فیلم سینمایی ناهید در بخش نوعی نگاه و رقابت برای کسب دو جایزه از این فستیوال معتبر، پیام آور خوبی برای سینمای ایران خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«ناهید» شانس کسب دو جایزه از جشنواره کن را دارد

«ناهید» شانس کسب دو جایزه از جشنواره کن را دارد