مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 اردیبهشت 1394 ساعت 12:402015-04-26ورزشي

در 27 رجب امسال کربلای معلی با 180 تخته قالی ایرانی مفروش می شود


مسئول پروژه فرش بافی عتبات در کاشان، تعداد فرش های بافته شده برای حرم های کربلا در شهرستان کاشان را بیش از 180 تخته عنوان کرد و اظهار داشت: تمامی قالی های بافته شده در 27 رجب در کربلای معلی پهن می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" به نقل از پایگاه اطلاع رسانی حج، حجت الاسلام والمسلمین سید علی قاضی عسکر، نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت و سرپرست حجاج ایرانی با همراهی حجت الاسلام موسویان نماینده بعثه مقام معظم رهبری کاشان، وحید اسکندری رییس اداره حج و زیارت کاشان، سید محسن واجدی مسئول بافت قالی دستباف عتبات کاشان و همچنین سید مهدی واجدی نماینده کارگزاران امور زیارتی کاشان از کارگاه های فرش دستباف عتبات، بازدید کردند.

حجت الاسلام والمسلمین قاضی عسکر، با عنایت به معنویت عمل و اجر و پاداش معنوی و اخروی بانیان خیر و بافندگان خیر و ایثارگر ایراد سخنرانی کرد و در پایان سید محسن واجدی گزارش جامعی از آمار، تولید، کیفیت و نحوه بافت فرش ها ارائه کرد.

سید محسن واجدی گفت: هفتاد و دومین فرش حرم امام حسین(ع) و هفتاد و یکمین فرش حرم حضرت ابالفضل(ع) به مدت 25 ماه با 1400 نفر بافته شده است.

وی افزود: این تعداد قالی به همراه بقیه قالی های بافته شده (180تخته) در روز تولد حضرت علی(ع) در فرهنگ سرای مهر سازمان رفاهی ورزشی شهرداری کاشان پرده برداری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در 27 رجب امسال کربلای معلی با 180 تخته قالی ایرانی مفروش می شود

در 27 رجب امسال کربلای معلی با 180 تخته قالی ایرانی مفروش می شود