مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 اردیبهشت 1394 ساعت 11:302015-04-26سياسي

خانه احزاب راه اندازی شد


وی حضور فعال و پویای احزاب و تشکل های سیاسی در امر برگزاری انتخابات را بسیار موثر خواند و عنوان کرد: احزاب و فعالین سیاسی موظفند امنیت اجتماعات و سخنرانی هایی را که قانون به آن ها مجوز داده است، - برقرار کنند.

مدیرکل دفتر امور سیاسی وزارت کشور گفت: با توجه به شعار سال و با عنایت وزیر کشور و با تشکیل جلسات متعدد خانه احزاب راه اندازی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس مدیرکل دفتر امور سیاسی وزارت کشور گفت: با توجه به شعار سال و با عنایت وزیر کشور و با تشکیل جلسات متعدد و کارگشا، خانه احزاب که به دلیل اختلافات موجود بین مسئولان خود تعطیل شده بود، راه اندازی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان ری، محمدامین رضازاده مدیرکل دفتر امور سیاسی وزارت کشور در جلسه هم اندیشی احزاب و تشکل های سیاسی شهرستان ری که با حضور هدایت الله جمالی پور معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ری، معاونان فرماندار، بخشداران و روسای احزاب و تشکل های سیاسی شهرستان ری در تالار خدمت فرمانداری برگزار شد، شعار همدلی و هم زبانی را یکی از الزامات و نیازهای نظام جمهوری اسلامی ایران دانست و اظهار داشت: یکی دیگر از الزامات ایجاد ارتباط بین دولت و ملت، ایجاد گروه ها، احزاب و تشکل های سیاسی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خانه احزاب راه اندازی شد

خانه احزاب راه اندازی شد