مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 اردیبهشت 1394 ساعت 09:252015-04-26اقتصادي

تمدید زمان ثبت نام بن کارت دانشجویی الکترونیک کتاب


این دانشجویان باید حتما کارت های خود را از استان های مذکور دریافت کنند و قابلیت انتقال این کارت ها به استان های دیگر وجود نخواهد داشت.

- مدیر کمیته رفاهی و نهادهای همکار بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران از تمدید زمان ثبت نام بن کارت های دانشجویی و طلاب با شرایط ویژه تا 10 اردیبهشت ماه 94خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، نیکنام حسین پور گفت: سایت ثبت نام از روز یکشنبه 6 اردیبهشت (امروز) باز است و دانشجویان می توانند تا روز پنج شنبه 10 اردیبهشت ماه برای ثبت نام اقدام کنند.

وی افزود: جلسه فنی با بانک صادرات، شرکت آسان پرداخت و مسئول فنی سایت ثبت نام برگزار شده است و با هماهنگی های انجام شده کار ثبت نام ادامه خواهد یافت.

حسین پور همچنین با اشاره به تغییرات انجام شده در این دوره از ثبت نام گفت: با توجه به تعطیلات پیش رو، دانشجویانی که از تاریخ 6 اردیبهشت نسبت به دریافت بن کتاب ثبت نام می کنند صرفا می توانند از شعب بانک صادرات در استان های البرز، تهران و قم بن کارت های خود را دریافت کنند.

حسین پور تاکید کرد: این دانشجویان باید حتما کارت های خود را از استان های مذکور دریافت کنند و قابلیت انتقال این کارت ها به استان های دیگر وجود نخواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمدید زمان ثبت نام بن کارت دانشجویی الکترونیک کتاب

تمدید زمان ثبت نام بن کارت دانشجویی الکترونیک کتاب