مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 اردیبهشت 1394 ساعت 07:052015-04-26فناوري

معمای اختلال در «وایبر»


در نخستین روزهای سال 94 بین سه اپراتور تلفن همراه کشور 19 میلیارد پیامک رد و بدل شد تا در مقابل 28 میلیارد پیامک ارسال شده در مدت مشابه سال قبل، - از چند روز قبل در حساب کاربری خود روی وایبر با مشکل مواجه شده ام.

هر زمان که می خواهم مطلبی به دوستانم بفرستم پیغام خطا برایم ظاهر می شود و برای ارسال انواع مختلف پیام و برقراری تماس های صوتی، یا سرعت آن بسیار کم است یا اینکه سرویس مربوطه در دسترس نیست.

به صورت همزمان شبکه Wi-Fi من بخوبی کار می کند و برای استفاده از دیگر ابزارهای اینترنتی یا گشت وگذار در سایت های مختلف مشکلی ندارم.

آیا این اختلالی است که مربوط به شرکت وایبر می شود؟ به گزارش سایت قطره و به نقل ازایران، این پیامی است که حین جست وجو به دنبال علت اصلی کند شدن سرعت این ابزار پیام رسان و بررسی احتمال بروز اختلال مشابه در نقاط مختلف جهان مشاهده شد، البته این پیام از سوی یک کاربر ایرانی روی صفحه اختصاصی شرکت وایبر ارسال شده بود.

جست وجوهای بیشتر، تعداد زیاد این قبیل پیام ها که کاربران ایرانی روی صفحات وایبر در شبکه های اجتماعی مختلف منتشر کردند را نشان داد و شرکت مربوطه در هیچ یک از پاسخ های خود مسئولیت این اختلالات را نپذیرفته و در برخی موارد هم کاربران را راهنمایی کرده که با تغییر شبکه محلی اینترنت یا به روزرسانی نرم افزار به آخرین نسخه، بتوانن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معمای اختلال در «وایبر»

معمای اختلال در «وایبر»