مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 اردیبهشت 1394 ساعت 04:352015-04-26سياسي

فرمانده ارشد ارتش در شمال شرق کشور: جابه جایی پادگان مشهد پروژه ای ملی است


فرمانده ارشد ارتش در شمال شرق کشور با بیان اینکه جابه جایی پادگان مشهد پروژه ای ملی است، گفت: متأسفانه هیچ اعتباری در دولت برای پادگان های ارتش در نظر گرفته نشده است.

- " از مشهد، امیر سرتیپ دوم ستاد علی جهانشاهی شامگاه شنبه در نخستین جلسه شورای اداری استان خراسان رضوی که در سالن اجتماعات استانداری برگزار شد، با اشاره به فعالیت های ارتش جمهوری اسلامی ایران، اظهار داشت: ارتش پس از جنگ با استفاده از افراد متعهد و نخبه در تمام زمینه ها و با استفاده از تجربیات هشت سال دفاع مقدس توانسته است پیشرفت های خوبی در زمینه های مختلف داشته باشد.

وی با بیان اینکه در بحث هواپیماها، ناوها، زیردریایی های سبک و سنگین، موشک ها و سامانه های پدافندی توانسته ایم به پیشرفت های قابل قبولی دست پیدا کنیم خاطرنشان کرد: برای آمادگی رزمی تلاش های خوبی صورت گرفت که رزمایش محمد رسول الله (ص) نمونه موفق این رزمایش بود که سال گذشته برگزار شد.

فرمانده ارشد ارتش در شمال شرق کشور در ارتباط با آمادگی ارتش در برابر تهدیدات، تأکید کرد: امروز نیروهای مسلح ارتش از آمادگی لازم برای مقابله با تهدیدات برخوردار هستند.

جهانشاهی به یادواره شهید صیاد شیرازی اشاره کرد و متذکر شد: این یادواره ملی برای نخستین بار توسط ارتش برگزار شد که در برگزاری آن نهادهای مختلف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرمانده ارشد ارتش در شمال شرق کشور: جابه جایی پادگان مشهد پروژه ای ملی است

فرمانده ارشد ارتش در شمال شرق کشور: جابه جایی پادگان مشهد پروژه ای ملی است