مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 اردیبهشت 1394 ساعت 01:052015-04-25بين الملل

بانک اچ اس بی سی به فکر انتقال مقر خود به خارج از انگلیس است


بانک اچ اس بی سی که یکی از بزرگترین بانک های جهان محسوب می شود، به علت ابهام در مسئله باقی ماندن انگلیس در اتحادیه اروپا، به طور جدی به فکر منتقل کردن مقر خود به خارج از انگلیس است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازپایگاه اینترنتی ایلاف، اچ اس بی سی اعلام کرد ابهام درباره نقش آینده انگلیس در اتحادیه اروپا و محدودیت های سازمان یافته که بخش بانکی انگلیس تصویب کرده است، ممکن است این با نک را مجبور کند مقر اصلی خود را از انگلیس خارج کند.

داگلاس فلینت مدیرعمل اچ اس بی سی گفت، گروه مالی اچ اس بی سی نیاز دارد خود را از نظر وضع بازار و مشتریان، در بهترین جایگاه قرار دهد.

این که بهترین جایگاه برای بانک ما چیست، پیچیده به نظر می رسد و تعیین مدتی که بررسی ها نیاز خواهد داشت و نتیجه این بررسی هنوز زود است.

وینس کیبل وزیر کار انگلیس روز جمعه به دولت هشدار داد باید احتمال انتقال مقر اصلی بانک اچ اس بی سی به خارج از انگلیس را جدی بگیرد حتی اگر این تصمیم بانک اچ اس بی سی، غیرمنتظره نباشد.

وی افزود، احتمالا این بانک از احتمال خارج شدن انگلیس از اتحادیه اروپا نگران است.

ارزش دارایی های بانک اچ اس بی سی به دو تریلیون و 630 میلیارد دلار و سود آن پیش از کسر مالیات به 18 میلیارد و 700 میلیون دلار می رسد و 8500 کارمند دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بانک اچ اس بی سی به فکر انتقال مقر خود به خارج از انگلیس است

بانک اچ اس بی سی به فکر انتقال مقر خود به خارج از انگلیس است