مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 اردیبهشت 1394 ساعت 23:002015-04-25سياسي

دعوت از مذاکره کنندگان هسته ای برای حضور در کنسرت وین علیرضا قربانی


محمدرضا وصفی رایزن فرهنگی ایران در اتریش از نماینده و سفیر دائم جمهوری اسلامی در سازمان ملل درخواست کرد تا چنانچه طرف های مذاکرات هسته ای، در زمان برگزاری کنسرت علیرضا قربانی در وین مشغول مذاکره باشند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار موسیقی فارس، کنسرت علیرضا قربانی با عنوان با من بمان ، 18 اردیبهشت ماه (8/5/2015) در سالن موتزارت کنسرت هاوس وین برگزار می شود.

در این کنسرت، قطعاتی ساخته آهنگسازان ایرانی از جمله همایون خرم، فردین خلعتبری، در کنار قطعه جدیدی از ایمان خمّر، نوازده و آهنگساز و رهبر ارکستر این کنسرت، اجرا خواهد شد.

ارکستر و کر این کنسرت متشکل از 46- 50 نوازنده است که ترکیب نوازندگان عبارت است از: گروه ارکستر اتریش Wiener kammer Orchester و نوازندگان جوان و پیشکسوت ایرانی ساکن اتریش.

در آینده نزدیک این گروه اتریشی در تهران و اصفهان به روی صحنه خواهند رفت و رهبری اکستر را ایمان خمر بر عهده خواهد داشت.

خمر تحصیل کرده موسیقی در ایران است و در مقطع فوق لیسانس رهبری ارکستر را در ارمنستان آموخته و در حال حاضر استاد سازهای ایرانی در شهر وین است.

بر اساس این گزارش، محمد رضا وصفی رایزن فرهنگی ایران در اتریش از نماینده و سفیر دائم جمهوری اسلامی در سازمان ملل درخواست کرد تا چنانچه طرف های مذاکرات هسته ای، در زمان برگزاری کنسرت علیرضا قربانی در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دعوت از مذاکره کنندگان هسته ای برای حضور در کنسرت وین علیرضا قربانی

دعوت از مذاکره کنندگان هسته ای برای حضور در کنسرت وین علیرضا قربانی