مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 اردیبهشت 1394 ساعت 22:552015-04-25سياسي

امام جمعه همدان: عادت به کارهای زودبازده آسیب است


ما عادت کرده ایم دنبال کارهای زود بازده باشیم و انرژی مان نیز در این موضوع معطوف شده است، در حالی که این مسئله یک آسیب است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از همدان آیت الله غیاث الدین طه محمدی امشب در دیدار با کارگران همدان با بیان این رنجی که جوانان ما می کشند از زیاده خواهی و رفاه طلبی گذشتگان و اشتباهات تاریخی در کشور است، افزود: وقتی به جای استفاده از سرمایه ها در تولید، پول ها در بانک ها انباشته می شود، نتیجه ای جز وضعیت فعلی را نباید انتظار داشت.

وی با اشاره به این که متأسفانه استان همدان از وجود کارخانه های بزرگ محروم است، گفت: برخی استان ها با وجود امکانات کم تر با وجود کارخانه های بزرگ و پایدار مشکل اشتغال را حل کرده اند.

امام جمعه همدان با تأکید براین که انسان برای کار آفریده شده است، یادآور شد: در عین حال، رفاه طلبی امروز و حرکت انسان به سمت زندگی ماشینی باعث بروز مشکلات زیادی در زندگی بشر شده است.

وی با بیان این که کار به انسان نشاط و جلا می دهد، تصریح کرد: تنبلی و رفاه طلبی دشمن انسان است و انسان را از همه جوانب رشد و تعالی عقب می اندازد.

محمدی خاطرنشان کرد: حلال ترین درآمد و کار، آن است که از عرق پیشانی یک انسان به نتیجه برسد و در طرف مقابل کارفرما باید قبل از خشک شدن عرق کارگرش، مزد و حقوق او را تقدیمش کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه همدان: عادت به کارهای زودبازده آسیب است

امام جمعه همدان: عادت به کارهای زودبازده آسیب است