مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 اردیبهشت 1394 ساعت 22:362015-04-25سياسي

تولید برای دست یابی به موفقیت، باید از سیاست جدا شود


عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: تا زمانی که سیاست بر تولید سایه اندازی کند تولید ما موفق نخواهد شد، تولید باید از سیاست جدا شود آن وقت است که به موفقیت دست پیدا می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو ،" حجت الاسلام والمسلمین محمد باقری بناب بعد از ظهر امروز در حاشیه بازدید از شرکت سایپاپرس در جمع خبرنگاران اظهار داشت: هدف از این بازدید عرض خداقوت به کارگران زحمت کش و مدیران مدبر این مجموعه بوده است.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به اینکه کارگران و مدیران در خط مقدم تولید کشور هستند عنوان کرد: کارگران هستند که کار و تلاش می کنند تا مسئولان و دیگر اقشار مردم در آسایش و راحتی زندگی می کنند.

وی ادامه داد: اگر این عزیزان کار نکنند مدیران ارشد و ما نمایندگان نمی توانیم با آرامش خاطر کار کنیم.

باقری بناب با بیان اینکه بحث خودرو و قیمت گذاری آن بحث پیچیده ای در جامعه ما دارد بیان داشت: مسئله قیمت گذاری خودرو در جامعه ما دچار پیچیدگی های فراوانی شده است.

عضو شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت با اشاره به اینکه جامعه مرهون و مدیون خدمات کارگران است تصریح کرد: قشر زحمت کش کارگر بیشترین کمک را به جامعه می کند و خدمات شایسته و ارزنده ای را به نظام و کشور ارائه می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید برای دست یابی به موفقیت، باید از سیاست جدا شود

تولید برای دست یابی به موفقیت، باید از سیاست جدا شود