مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 اردیبهشت 1394 ساعت 20:352015-04-25اجتماعي

استاندار آذربایجان شرقی: آب شرب شهر تبریز سالم است


استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه آب شرب شهر تبریز سالم است و احدی حق ندارد آن را زیر سئوال ببرد، گفت: ستاد برون رفت از بحران آب در استان تشکیل شده و آب مشترکان پرمصرف قطع می شود.

- " از تبریز، اسماعیل جبارزاده عصر امروز در جلسه مدیریت بحران کم آبی آذربایجان شرقی با اشاره به مدیریت آب استان در سال گذشته اظهار داشت: با هماهنگی های خوبی که میان ادارات صورت گرفت در برق و آب مشکل قطعی نداشتیم و این در حالی بود که در برخی استان ها مشکلات متعددی به وجود آمده بود.

آذربایجان شرقی با بحران کم آبی مواجه است استاندار آذربایجان شرقی یادآور شد: تجربه مدیریت سال قبل نشان داد که می توانیم در مواقع بحران با مشکلات کنار آمده و مردم نیز باید در کنار مسئولان باشند.

وی خواستار استفاده از تجربیات ستاد بحران آب در سال جاری شد و گفت: بر خلاف سال قبل که ستاد از تیرماه فعال شد این ستاد از اردیبهشت ماه فعال می شود و ستاد برون رفت از بحران آب شرب از امروز فعال می شود.

استاندار آذربایجان شرقی تاکید کرد: با انتشار اخبار خوشایند در زمینه فراوانی آب، مصرف آب افزایش می یابد و بر همین اساس اعلام می کنیم که با بحران کم آبی مواجه هستیم و حفر چاه های متعدد در نقاط مختلف استان موجب آسیب های فراوان به محیط زیست می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار آذربایجان شرقی: آب شرب شهر تبریز سالم است

استاندار آذربایجان شرقی: آب شرب شهر تبریز سالم است