مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 اردیبهشت 1394 ساعت 20:252015-04-25ورزشي

مدیرکل ورزش و جوانان اردبیل: سایه سنگین بی توجهی به تنیس از بین می رود


مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: سایه سنگین بی توجهی به رشته ورزشی تنیس روی میز از روی این رشته پرتحرک برداشته شده و در تلاش هستیم تا تنیس روی میز همگانی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از اردبیل، ایوب بهتاج عصر امروز در مجمع انتخاباتی تنیس روی میز استان اردبیل اظهار کرد: ما همه هیئت های ورزش را به ویژه هیئت ورزشی پرتحرک و پرطرفدار تنیس روی میز را حمایت می کنیم اما بر این باوریم که این رشته ورزشی باید از حالت ایستا و در جا زدن رهایی پیدا کند.

وی با بیان اینکه وضعیت این رشته ورزشی در یک سال گذشته روند رو به جلویی نداشته و یک وضعیت انسجام یافته ای را در این رشته ورزشی شاهد نیستیم، تصریح کرد: در استان اردبیل آمار ورزشکاران سازمان یافته رشته تنیس روی میز به تعداد 330 نفر قابل قبول نیست و آنچه در این آمار قابل تأمل است اینکه نیمی از این ورزشکاران در مرکز استان و نیم دیگر در 9 شهرستان دیگر فعالیت می کنند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان گفت: هر چند تنیس در برخی از مدارس و دانشگاه ها دایر بوده و جوانان نیز نسبت به آن رغبت نشان می دهند اما در کل وضعیت مطلوبی را در این حوزه شاهد نیستیم.

بهتاج از آموزش و پرورش و مراکز علمی، دانشگاهی خواست تا در ترویج و نهادینه شدن حرفه ای این رشته ورزشی در بین جوانان تلاش کنند تا شاهد توانمندی رشته تنیس در استان و کسب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیرکل ورزش و جوانان اردبیل: سایه سنگین بی توجهی به تنیس از بین می رود

مدیرکل ورزش و جوانان اردبیل: سایه سنگین بی توجهی به تنیس از بین می رود