مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 اردیبهشت 1394 ساعت 19:452015-04-25پزشكي

وزارت بهداشت و شرکت مپنا شرکت مشترک تاسیس می کنند


وزیر بهداشت، درمان وآموزش پزشکی گفت : وزارت بهداشت و شرکت فنی مهندسی مپنا با امضاء یک مشارکت نامه برای تاسیس یک شرکت مشترک توافق کردند .

حسن قاضی زاده هاشمی در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صداوسیما افزود: این مشارکت نامه حاصل شش ماه مذاکراتی است که در بخش اقتصادی با شرکت فنی مهندسی مپنا داشتیم.

وزیر بهداشت گفت:طبق این مشارکت نامه در مدت یک ماه آینده شرکتی تاسیس می شود که 51 درصد سهمش متعلق به مپنا و 49 درصد ان برای هیات امنای ارزی وزارت بهداشت است .

وی افزود: امیدواریم در قالب این شرکت خریدهای کلی تجهیزات به نحوی انجام شود که با انتقال تکنولوژی به داخل شاهد تامین بخشی از نیازها باشیم .

هاشمی با اشاره وظایف این شرکت گفت : وظیفه این شرکت واردات بخشی از تجهیزات مورد نیاز که انتقال دانش فنی این تجهیزات مورد توجه است.

وزیر بهداشت افزود: حداقل سرمایه گذاری دو طرف در این شرکت ها دویست میلیون دلار است .

وی گفت: خریدها برای تجهیزات سنگینی مانند ام آر آی ،سی تی اسکن و دستگاه های پیشرفته رادیولوژی صورت می گیرد که امیدواریم در آینده شاهد تولید ایرانی این دستگاه ها باشیم.

مدیر عامل شرکت فنی مهندسی مپنا نیز در این خصوص گفت: این اتفاق در راستای تامین نیاز کشور در حوزه سلامت و ایجاد اشتغال برای جمعیت جوان است .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزارت بهداشت و شرکت مپنا شرکت مشترک تاسیس می کنند

وزارت بهداشت و شرکت مپنا شرکت مشترک تاسیس می کنند