مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 اردیبهشت 1394 ساعت 19:052015-04-25اقتصادي

بهره برداری از یک هزار واحد مسکونی روستایی در آذربایجان غربی


یک هزار واحد مسکونی روستایی با حضور معاون امور مسکن شهری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور در آذربایجان غربی به بهره برداری رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما ، این تعداد واحد مسکونی در قالب طرح بهسازی مسکن روستایی به بهره برداری رسیده و برای مقاوم سازی آنها، یک هزار و دویست و پنجاه و پنج میلیارد ریال تسهیلات بانکی ارائه شده است.

با افتتاح این واحدها از شصت و دو هزار واحد مسکونی که عملیات بهسازی آنها آغاز شده، پنجاه و نه هزار واحد به بهره برداری می رسند.

تسهیلات اعطایی به این واحدها با کارمزد پنج درصد و با مدت باز پرداخت پانزده ساله به مالکان پرداخت می شود.

معاون امور مسکن شهری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور در آیین بهره برداری از این واحدهای مسکونی گفت : مقاوم سازی خانه های روستایی نه تنها مانع مهاجرت روستاییان به شهر می شود ، بلکه رشد و توسعه کشاورزی و رونق اقتصاد کشور را نیز به دنبال دارد.

آقای حق شناس افزود: ایجاد اشتغال برای روستاییان، جلوگیری از حاشیه نشینی در شهرهای بزرگ و معضلات ناشی از این امر از دیگر نتایج بهسازی خانه های روستایی در کشور است.

وی با قدردانی از تلاشهای بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان غربی اظهار کرد: بنیاد مسکن این استان تاکنون در مقاوم سازی خانه های روستایی گامهای مثبتی برداشته و امید می رود این حرک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از یک هزار واحد مسکونی روستایی در آذربایجان غربی

بهره برداری از یک هزار واحد مسکونی روستایی در آذربایجان غربی