مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 اردیبهشت 1394 ساعت 18:552015-04-25سياسي

مدیرکل فرودگاه های اردبیل: اردبیلی ها از نبود پرواز خارجی گله مند هستند


مدیرکل فرودگاه های استان اردبیل گفت: مردم استان اردبیل از نبود پروازها در مسیرهای خارجی گله مند بوده و مطالبه اصلی آنها برقراری این پروازهاست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از اردبیل، میر فخرالدین هاشمی عصر امروز در جلسه بررسی وضعیت پروازها در استان و علل کنسلی پروازها در مسیرهای مختلف در نشست با مسئولان آژانس های مسافرتی در اردبیل اظهار کرد: استان اردبیل به دلیل توریستی بودن می تواند پذیرای گردشگران زیادی باشد و در این راستا نقش فرودگاه های استان بسیار مهم است.

وی تصریح کرد: برقراری پرواز در مسیرهای مختلف به توسعه استان سرعت و شتاب می دهد.

مدیرکل فرودگاه های استان گفت: مردم نبود پرواز در مسیرهای خارجی را مطالبه می کنند و در این راستا نقش آژانس های مسافرتی و شرکت های هواپیمایی بسیار مهم است.

هاشمی افزود: در حال حاضر زیرساخت های بسیار خوبی در جهت برقراری پرواز در مسیرهای مختلف مهیا شده که از جمله آنها فضای پذیرش مسافر با بهره برداری از ترمینال خارجی است.

در این جلسه مدیران آژانس های هواپیمایی مشکلات خود را با مدیرکل فرودگاه های استان اردبیل در میان گذاشته و ایشان برای مرتفع شدن مشکلات آنها برنامه ریزی های خاص خود را مطرح کردند.

راه اندازی سیستم مدیریت یکپارچه فرودگاهی در اردبیل به گزارش سایت قطره و به نقل از" از اردبیل، جلسه سیستم مدیریت یکپارچه فرود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیرکل فرودگاه های اردبیل: اردبیلی ها از نبود پرواز خارجی گله مند هستند

مدیرکل فرودگاه های اردبیل: اردبیلی ها از نبود پرواز خارجی گله مند هستند