مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 اردیبهشت 1394 ساعت 18:152015-04-25سياسي

شهردار فولادشهر خبر داد اجرای بیش از 100 پروژه عمرانی و شهری در فولادشهر


شهرداری فولادشهر با همدلی با شورای اسلامی شهر تمام توان خود را در خصوص خدمت رسانی به شهروندان به کار گرفته و بیش از 100 پروژه عمرانی، - " از لنجان، حسین امیری عصر امروز در نشست شورای اداری شهرستان لنجان در سالن اجتماعات شهرداری فولادشهر اظهار کرد: فولادشهر با وجود ساختار مدرن و فرهنگ های مختلف، شهری است که فرصت های زیادی برای خدمت رسانی و سرمایه گذاری در آن دیده می شود.

وی مردم فولادشهر را سفیران فرهنگی دانست و افزود: شهر فولادشهر به علت مهاجرپذیر بودن، قومیت های مختلفی را از سراسر میهن اسلامی در دل خود جای داده که شایسته خدمت گذاری بیشتر در حوزه های مختلف رفاهی، فرهنگی، اجتماعی و عمرانی هستند.

شهردار فولادشهر تصریح کرد: شهرداری فولادشهر با همدلی با شورای اسلامی شهر تمام توان خود را در خصوص خدمت رسانی به شهروندان به کار گرفته و بیش از 100 پروژه عمرانی، خدمات شهری، زیباسازی و فرهنگی را در دستور کار خود قرار داده تا شاهد رضایت مندی هرچه بیشتر شهروندان باشیم.

وی اضافه کرد: برنامه پنج ساله فولادشهر نیز بر اساس برنامه ریزی های دقیق علمی و تحقیقات به عمل آمده در خصوص شناسایی نیازهای شهر مراحل تدوین شده تا بتوانیم با برنامه ریزی بهتری را برای اجرای طرح ها فراهم کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهردار فولادشهر خبر داد اجرای بیش از 100 پروژه عمرانی و شهری در فولادشهر

شهردار فولادشهر خبر داد اجرای بیش از 100 پروژه عمرانی و شهری در فولادشهر