مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 اردیبهشت 1394 ساعت 17:052015-04-25اقتصادي

رابطه میان رفتن به سفر خارجی و حذف یارانه نقدی چیست؟!


چندی پس از خبر حذف یارانه برخی گروه های درآمدی، خبر حذف افراد به دلیل مسافرت خارج از کشور توسط یکی از خبرگزاری های کشورمان مطرح شد.

بر اساس این خبر کسانی که سفرهای خارجی به غیر سفرهای زیارتی مانند مکه، - سوریه و کربلا رفته اند؛ یارانه آنها قطع شده است.

کد خبر: 494618 تاریخ انتشار: 05 اردیبهشت 1394 - 18:04 - 25 April 2015 در هفته ای که گذشت حذف یارانه برخی ثروتمندان در فروردین ماه، بازتاب خبری گسترده ای پیدا کرد.

بر اساس اخبار رسانه ها یارانه برخی اقشار پردرآمد مانند اعضای هیات مدیره شرکت های خصوصی و بانک ها، صرافی ها، پزشکان، مالکان خودروهای خارجی، ایرانیان مقیم کشور و .

از حذف شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ؛ واکنش ها به این ماجرا - به خصوص در میان تیم اقتصادی دولت - به عینه، ناهماهنگی های این بخش را به رخ کشید.

در حالی آقای نوبخت در جلسه هفتگی سخنگویی حذف یارانه بعضی از گروه های درآمدی را تکذیب کرد که علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه نیز بار دیگر با اظهارات خود در برنامه ساعت 21 شبکه یک سیما اظهارات سخنگوی دولت را با چالش دیگری مواجه و از در تدبیر، واقعیت ها را با مردم در میان گذاشت.

ربیعی برخلاف اظهارات آقای نوبخت اعلام کرد: تعدادی را براساس تکلیف قانونی سال 93 از جمع یارانه بگیران حذف کرده ایم و امسال نیز در صورت نوشتن آیین نامه، این روند را ادا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رابطه میان رفتن به سفر خارجی و حذف یارانه نقدی چیست؟!

رابطه میان رفتن به سفر خارجی و حذف یارانه نقدی چیست؟!